KAN BERÄTTA LITE OM DAGEN.

'' Japp ni ser RUBRIKEN , kan berätta LITE OM dagen''

Idag så vaknade jag typ vid, 12 tiden och åt frukost fixade mitt hår sen plattade håret och sminka mig sen mötte upp Chanel och taggade till Huddinge. Chanel skulle göra en grej. men asso det gick inte. så vi gick till Donken och åt haha , sen herregud så pinsamma vi är skriker mitt i donken skrattar tar bilder. ahha men efteråt så gick vi till tågstationen och tog södertälje tåget. mot södertälje så vi luffa dit. vi satt där och satt på musik haha tog bilder video och alla kolla på oss. sen gick vi till flempan efteråt då och typ gick till centrum köpte glass. och chillade i gräs mötte upp matilda typ. och efter det tog det typ 1timma tills vi gick till Mert och satt med dom.
så aah efter 1 det så hände det lite KNAS ,tar inte upp det i bloggen men aja.
iaf , :) imorgon vet inte jag vad jag ska göra har inga planer direkt.
men bloggar snart babe's puss.


Kommentarer
Postat av: ANONYM

Kan du berätta lite om dig själv aso dina problem och deT?

2011-08-07 @ 01:01:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0