HANAW GHARIB ♥

Sen första dagen vi börja snacka med varandra , så kan jag redan börja lita på dig upp till 100% du betyder sjukt mycket för mig , asso helt seriöst helt plöstigt blev vi så nära varandra , pratar med varandra som att vi har känt varandra i 100 år , haha knas. men du vet precis vad jag menar det jag har sagt till dig håller du. och det du har sagt till mig håller jag. du vet dom där 2 bitches? ingen av oss behöver dom. dom är skit. du är helt underbar skulle kunna gå igenom helvete & krig för dig. jagälskardig otroligt mycket. och jag lovar den som skadar dig ,rör dig. så heter jag inte Jennifer. jag heter DJÄVUL då. kommer döda den personen. för ahah ni vet inte hur jag känner för min fru okej?
så alla taggar långt kan jag börja med från denna brud. ni kommer få problem. hör jag ett skitsnack så tar vi er.
så bitches , lägg ner :) , hihi älskardig min underbara fru ingen kan ta dig ifrån mig. du kommer alltid finnas i mitt ♥ & juste du har väl inte glömt att JAG ÄLSKAR DIG mera än allt, och du vet att du kan ringa/smsa mig om det är något. det kommer alltid vara vi föralltid
H♥J , ingen kan komma i mellan oss. - tre ord och tolv bokstäver . JAGÄLSKARDIG.
vi ska bygga upp massa minnen och massa bilder tsm , du vet precis vad jag menar. du är allt för mig.
bara om jag kunde beskriva mina ord för dig så skulle jag, du är helt underbar min prinsessa!
HANAW min kurd du finns alltid i mitt hjärta. - A - L - L - T- I -D- ingen kan ta dig ifrån mig!


Kommentarer
Postat av: Hanaw Gharib

min faaakkking ängel!

Du är för underbar du är mitt allt habibi finns för dig oavsett! Du är den ända jag behöver för att klara mig du är som en ängel somgud har sänt från himlen du är den ända!

helt söööt jaag dör och dödar för dig bästavän!

i mitt fall så har jag känt dig i flera år prinssesan miiiin! du ä'r min och jag är din tsm knullar vi allt och alla <3<3

2011-08-01 @ 22:27:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0