HAHHAHAHHAHAHHAH VAR MED CHANEL NYSS

vår humor är kaos utan paus , bror, kan börja med haha att vi gick ut & gick till fritisgården¨och typ satt i soffan HAHAHHAHAHA sen vi gick in till , IBBO en som jobbar HAHAHAHHAH han skrattar åt fåglar och kollar på fåglar?
inget liv HAHAHAHA jag och Chanel ba ööh? senare så gick vi till centrum & köpte powerking och haha gick tillbaka fuck vet jag , och senare haha fick jag mitt skratt attack asså helt flummig chanel skratta så hennes dricka hHAHAHAHHA hon spotta ut allt  HAHAHAHAH , jag skratta som en idiot sa han hahah vi skratta skit lääänge. tillsist dampa han och kasta ut oss , HAHAHAHA han ba stiiiiiiiiick kommer dampa han jaga efter mig och jag skrattade medans , asso bror om du skulle vara där skulle du garvat som F*N ! hahahhahahhhahHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHHAHAHA
kan inte andas HAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHAHA
efter det gick vi hem till mig och var med varandra!!!!
jalla jag är helt slut bloggar snart HAHAHHAHAHha



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0