GOD MORGON!

God Morgon kan jag börja med . Jag vaknade för 10 minuter sen asso halv 2. Igår så typ somna jag klockan 00.00 eller fuck vet jag?! , skit tidigt iaf. och vaknade kl.02.00 för en jävla bi var i mitt rum och lät. skit jobbigt. Annars annars , så idag är jag skit trött måste duscha och fixa mig, lägga kräm som tar bort två finnar i mitt ansikte som kom -.-' juste säger bara till er hela denhär sommaren så har jag haft smink & aldrig har jag inte haft. så har fått 2 finnar mitt i pannan skit fult men dom håller på att gå bort. annars idag så kanske går jag också ut det beror på mitt humör. hihih :) japp orkar inte skriva mera för ska upp & hjälpa att städa huset.
vill ni något? , veta något om mig så skriv det på någon inlägg för jag kan se det =) aja kyss & smek.
sååhär trött är jag eller värre. haha den personen som jag smsar med en kille.
han ba vad göru typ 15.00 ingenting ligger i sängen vakna nyss skit trött.
säger så hela tiden . till sist han ba men nej nu räcker det lägg dig tidigare. isf.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0