Fakta om mig.......


/ Mina problem.

Jag har haft massa problem sen jag var liten och jag har fotfarande det.
sen sex års så har jag haft sos problem rymt från skolan , pluggade inte fick hem rigning varje dag.
1an också samma sak , 2an & 3an & 4an också.. Men i 3an så fick jag den bästa Läraren Satu jag sov alltid på hennes lektioner det var alltid en sån lärare jag behövde , hon kom hem till mig för att lära mig massa grejer. för att jag inte kan koncentrera mig i lektionerna. jag blir lätt sur och bråkar på direkten. jag började baxa i 4an och blev ALDRIG TAGEN . men senare efter 1år så började jag baxa ännu mer & mer och mer så tillsist blev jag haffad av , folket som jobbade i Vivo , jag blev tagen då med Selma. vi satt där skit länge lala för att vi ska tala sanning om allt. sen jaa... när jag började i 5AN mitt största misstag med världens största misstaget med en Lärare , Sylvia ooh hennes son har varit med i bortskämda ungar Lorenzo.
ni kanske vet det. men iaf aah hon var sjukt jobbig. jag lämnade aldrig IN läxorna jag sket i skolan jag bråkade exakt varje dag. jag skrek var uppkäftig lala. så typ i 2an så fick jag börja om av allt dehär?
men iaf , så JAG VAR skit nära och börja om igen. men jag klarade mig så började i högstadiet där uppe i skolan min Soc problem gickk bort för ett halvt år sen. för jag har förbättrat mig men ja är fotfarande den tjejen som blir SKIT sur om någon håller på. - och lyssna jag driver inte med sånt här skit.
gör inte samma misstag som jag gjorde. HAR HAFT sos problem sen jag gick i 6års till 6an typ.
inte så bra. men nu när jag tänker igenom hur svårt jag hade så typ vill inte jag göra samma misstag.
Ja är som mina större bröder. ingen har haft sånhär problem som mig. Eller min lillasyster som är nu 9år när hon blev 6år så blev hon avstängd från skolan i 2månader för hon bråkade. annars har jag varit den tjejen som har varit mest cp i familjen. jag är exakt som mina bröder-
men säger bara en sak. GÖR INTE SAMMA MISSTAG SOM MIG!
jag är största IG barnet i Matte nu och jag kunde lärt mej det när ja var mindre.
men jag ville aldrig det jag sket bara i det totalt.
i mitt liv har det bara funnits hela tiden , BRÅK & RYM , BAXNING SKET I SKOLAN.
inget mer typ. eeller jo sjuuukt mycket. men asso orkar inte skriva exakt allt.
- Det bästa jag vet så ska ni veta är att jag älskar att bråka.
kan göra en liten grej till ett STORT.
men inte på allt.
& jag får lätt damp när någon irriterar mig slår mitt huvud i väggen eller slår på väggar.
 MEN orkar inte skriva mera PUSS.


Kommentarer
Postat av: emelie

Finns gumman om du behöver nåt och fortsätt så som du gör ee stolt över dej <3

2011-08-07 @ 01:40:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0