BAACKA BAAAAAAAAAAAK.

- Aaa men tja på er älsklingar hihi , eller mina söta & fula bloggläsare & alla hatare.
hur mår ni da?  själv mår man toppen bre ;)!
skojar bara tänker berätta om mina dagar lite som jag inte har berättat om så aa !!
läs!


Måndags: då började söta jag skolan skit tråkigt första dagen AJA MEN vi fick papper och dela ut skit saker eller vad det var men skitsamma!

Tisdag: Jahapp , åkte och bada i Huddinge Bade? tyvärr så kunde inte jag skjut mig ?!
fick min röda dag , hihi inte bara jag 7till knas utan paus!
driver bara annars tillbaka så gick vi tjejerna gå från huddinge hallen till flempan 53minuter?
laaaaaaaakk sho , ta självmord  iaf kom först av alla tjejer , :D skit bra (Stolt)
skitsamma driver.
kom hem somna hahaha men skorna & jackan på.
när jag vakna oouf den känslan med skorna på = hejdå!!!!
iaf skitsamma!!! :D


Onsdags: Det var ju igår? vad gjorde jag :O
- tror att jag bara var i Skolan skitsamma & gjorde lite grejer.
somnade på direkten när jag kom hem jobbigt vA?


Torsdags: - Det är ju idag? : vad gjorde vi jo vi hahah vi typ gjorde test först?!
sen typ aah hahahah vi gick till matsalen ,skit mat. hatar skolans mat,
och vi typ gick efter & tog bussen till vårby och bowlade hahah vadå bowlade?
som jag ens gjorde det, jag typ hahahahah massera mig åsna Rozbeeeeeeeh!
och vi slog varandra , spotta på varandra , sen hahahahah i bussen det vaaaar kaooooos!
vi banka sloss och allt för att komma in det var tre klasser HAHAHAHAHHA
alla tröttna på oss där inne?! Jobbbigt va vavavavavava?!?!?!?
JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA JOBBIGT VA
är fett glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad :D vet inte varför men bloggar snarT!!!!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0