älskling

21/8 - en datum att minnas♥
Min kärlek för dig är bara för stark, jag älskar verkligen sjukt mycket. jag vet inte vad jag skulle haft gjort utan dig , du är mitt liv du är mitt allt , du är luften jag andas. händer det något så kan jag bara springa till dig gården bredvid. du är en som har funnits för mig, innan det blev vi två. vi snackade igenom precis allt. vi skulle fixa en blogg tsm.men tyvärr så gjorde vi det men bloggade aldrig. haha sen skulle vi träffas och allt. vi gjorde det. vi var med varandra i 5timmar , jag svär på gud på allt den dagen blev den lyckligaste dagen. ditt skratt ditt leende är allt för mig. hela du är allt för mig. att se dig lycklig betyder allt för mig. DEN dagen du lämnar mig. försvinner min kärlek för alltid. min älskling mitt allt ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0