2 gamla bilder.

- Fredag idag sötnosar! kan börja med och säga att det var skola idag, aa eller alla har skola idag? men iaf började halv 9 helt trött ofixad inte plattat håret bra gick till skolan som en idiot hih. och började med att plugga och skriva lite prov och skit. dagen har varit faktiskt lugnt. men senare så fick vi P4 strängen köra brändboll och det var inte kul , eller spelade inte ens. skrattade bara åt Shaian för att han såg ut som en bög! :P hahahah skojar bara men senare iaf slutade vi och det var chill. helt okej bra dag förutom att jag ignonera en person som försökte skydda mig igår.. när han ropa mig så tagga jag. har fotfarande ångest över det. typ men aja. iaf fick ut senare så typ var i FG skrattade chillade och allt. har typ mått dåligt men mina vänner gjorde min dag. skrattade & allting.
men utan mina vänner vad skulle jag göra? , puh. skitsamma. aja mådde as dåligt mår ändå bättre bloggar snart snackar med den underbaraste bror ''Jonas'' ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0