VISÄTTRA!

- som ni ser rubriken visättra!


Japp igår var man i visättra med Izel & Matilda vi chillade där i deras fg :)
vi var där nästan i 1 timma ,och senare skulle Izel hämta en grej från matilda .
så jag stannade kvar & mötte adrian som var ensam ingen ville va med honom.
senare så hälsade jag på Zaid & Shaian och aah? jag var kvar med dom tills Izel och Matilda skulle komma tillbaks. efter 10 minuter så kom Amanda Lindell & Natacha Bollström :*
jag hälsade på dom och senare var jag med dom , vi var vi parken i visättra.
hm.. efter 20 minuter eller mer så gick vi in till gården & chillade där.
senare kom izel & matilda ditt och då ah? vi var med varandra.
men vi stannade kvar i fg för dom skulle till Robbans och äta.
vi orkade inte gå & japp efter rullade vi till flempan 21.00 och då gick vi till Matilda & fick bara asg där.
så HAHAHA... vill inte vara så taskig ska sluta blogga nu haha innan jag skriver det som hände..
aja kyss & smek babes :*


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0