'' väntar fotf''

sitter nu med min storebror  & min storasyster!
hahah vi gör fan ingenting vi kollar på tv (a'
tyvärr så orkar jag verkligen inte vänta på min mamma , jag kommer lufta upp min gött och rulla ut !
ajaaah , tog bort fb igen pallade inte med den , massa händelser & det.
många tyckte att det var fett najjs , att jag kom tillbaks..
men det var juuuh bara i en vecka , eller kanske mera?!
ajaah , ska smsaaaaaaaaaah izel & kolla sådär om vad jag ska göra :$
kyss & smek, det blir sälen om två dagar , hoppas att min mens går bort!
& jag orkar verkligen inte sitta i en buss i 8timmar , shit dom kan äta bajs.
aja , vi kommer ha det så fucking bääst tro mej sötnosar!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0