-AJDE !

HEJHEJ IGEN!
som ni har sett la jag in lite gamla bilder , skitsamma!
har lite nya bilder som jag måste lägga in senare !
innan jag rullar till sälen och jag lovar er, jag har bloggpaus så länge från söndag så ni vet typ till torsdag?
tro mig jag kommer vara solbränd  jag glömde att säga all detta!
& jag kommer sakna bloggen sjukt mycket :| hur ska jag klara med utan data& blatte.se senare andra hemsidor ? knas.. (a) väntar fotfarande på min mamma hon ska bara handla & då får hon handla lite gott till mig också bryr mig inte .. (a) man måste vara så ibland , lite självisk ;$ jag ska typ smsa nu med
Adam , Tim, Lucas & dom andra personerna . jag & izel vet inte ens vad vi ska göra idag?
kanske vara i gården , eller rulla till gräs & jag kanske ska spela fotboll!
det har regnat sjukt mycket idag , det ööös regnade , :o ! skitsamma..
hahhaaha... men lyssnar nu på in SPOTIFY lista!
tro mig hälften är engelska & spanska!
bara reaggaton & hiphop och massa skit!
+ glöm inte jag lyssnar fotf på tokio hotel!
dom är bara så fucking underbara !
kanske funderar också att klippa mig t punkarstyle , asso håret!
skulle passa sjukt bra säger alla , eller så vill dom bara förstöra mitt hår. dom gillar ju ballar mina kompisar och om dom ljuger så får dom suga , höhööh`.
vill ni ha lite låtar som jag lyssnar på eller ni kan få typ 5st låtar från min spotify annars så är hälften av  min lista typ 300 låtar och orkar inte bomba min blogg med låtar (synd haha)
men finns ingenting mera att säga kyss!


- här & varse!
Wiz Khalifa Black And Yellow & han ääär bäst !

Vybz Kartel - Wine & bara så bra!

Money Tree sjukt bra låt!

Angel Y Khris - Na Na Na - hahaha massa med minnen! + dansen oouf!

Don Omar -''Hasta Abajo'' & massa med minnen dansen var thungast med dom bästa :*


+ orkar inte lägga in mer , det var allt för denna söta tiden.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0