TILLBAKS FRÅN SÄLEN!

-Jag är tillbaks från sälen , det hände sjukt mycket !
kan berätta om första dagen vi åkte dit , i söndags så åkte vi till sälen alla skulle träffas halv nio.
så vi gjorde det & då skulle vi lägga in våra grejer & så ..
så vi hade två bussar så jag satt med 6p2 klass & vi hade det sjukt kul !:D
senare så satt vi i bussen i 8timmar åkte runt te gävle & så..
så vi stannade på olika platser höhöhö. vi köpte det vi ville ha ?!
men nu ska jag berätta när vi kom fram :p efter 8timmar så kom vi fram haha :$
så tog vi våra grejer och typ börja gå in te husen och började packa , senare så bytte jag kläder gick ut te andra stugor och chillade dära , snackade & slösade tid lite , efter åt så gick vi te donken sjukt gott (a'
tre ggr i rad :$ men efteråt så var vi tvugna att gå hem 9 för att snacka vet inte vad?
och vi var tvugna att lämna mobilen klockan tio så aah.. vi skulle sova den tiden (a)
senare så var det dags att sova men vi kunde tyvärr inte höhöh , så vi började skratta och så .
då kom min ledare (sara) och blev skit sur för hon kunde inte sova när vi börja skratta & det.
vi somnade typ 03.00. men nästa dan så var det dags att åka skidor , jag hade en jobbig skidlärare han heter markus , han kallar mej för fisk :$ , okej jag kan åka men jag kan inte bromsa så aah jag kastar ner mig själv , vi hade 2timmars skidskola , sen fick vi gå hem & äta så aa , senare åkte vi fritt och det var as roligt , sen började det bli tråkigt , så jag rullade hem med romana & dunia , vi gick in börja fixa oss ta på oss kläder & sminka oss , senare så gick vi till gabbi ( en lärare i vår skola ) sjukt snäll!
hahah vi chillade hos henne typ sjuuukt länge !  sen chillade vi hemåt vi var tvugna att gå hem-.-
så vi åt mat vene vad? och senar lämnade vi mobilen & typ så aah ?! , efter det så typ skulle vi lämna våra mobiler & då skulle vi sova. men tyvärr så gjorde vi inte det & juste vår andra ledare skulle komma den dagen hon var sjukt jobbig kom in & skrek på oss.. :s , aja ändå nästa dan var det att åka igen , skidskola i 2timmar senare så var det att åka fritt typ till halv 5 , senare så fick vi göra vad vi ville , men gjorde exakt samma sak som förut , ändå senare så skulle vi ut träffade skit snygga killar & vi bråkade med dom , så det blev inte alls bra ;/ , men ändå vi fick massa med skit när vi kom hem blablabla.. senare så sa våra ledare ni får inte göra det , gå och sov , sen hon ropade oss igen & ba gå ät godis så vi gjorde det & efter det så typ skulle vi lägga oss och sova men vi gjorde inte det, så 3 dagen så skulle vi åka igen & det var sista dagen så vi gjorde det vi ville , så jag gick ut med dom bästa :* killarna & det , vi chillade galet hahah ;p senare så skulle tjejorna typ åka någonstans & jag orkade inte följa med så aah stanade kvar & då hände det massvis , killarna som vi bråka med innan följde efter mig & började säga , ska vi ta promenad & kom t min stuga vi kan sova i min säng blablabla.. sen försökte han typ tvinga mej hela tiden & senare så sa han vi kan gå hem t din stuga , göra lite grejer..
sen kom flera killar och ba , jag ber dig kom vet inte vad? och jag svär på allt det var inte driv det var faktiskt på riktigt :S , men aja senare så höll dem på men lyckades aldrig ta in mej , men vet aldrig vad dom skulle göra ändå om dom var i samma ålder som mej.. fast man visste aldrig vad dom skulle göra för jag känner inte dom ens :s ändå vi vår grupp fick godis förbjud för vi åt på kvällarna , sov aldrig & så..
senare så var vi ute , hahah började snacka med killarna igen & då aah.
senare så var jag med martin s , niklas j , stefan e , jonny l , & många fler vi chillade och så.
men aja senare så kom vi hem fick äta godis & äta kladdkaka sjukt mmm (y'
SENARE så kolla vi på efterlyst en tjej blev våldtagen skit nära oss & senare i älvsjö där vi brukar åka & bada.. men senare så var det sista dagen vi hade det sjukt kul , chillade och så .
vi packade våra grejer & typ stack ... :| hemåt så aah ? det var typ allt !
det är bara bilder som fattas & tror att jag laddar ner dom senare kyss & smek!
+ sjuuukt kul dag , höhöhööhöhöhöhöhöhöhööh det var mera grejer men pallar inte skriva det:o
+ vår sista dag var sjukt najjs , vi blev bjudna på donken & senare åkte vi tillbaka åtta timmar.
och då träffa jag mina vänner & CHILLADE GALEEEEEEET UTE !
oooouf är tillbaks till flempan K Ä R L E K !


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0