PACKAT KLART!

nu har lilla jag packat klart , okej packat klart...
fick inte ta mera kläder av min mami ;|
har faktiskt 3 väskor hööhhö , ska bara till sälen man tror att jag ska gå och resa någonstans :p
men imorgon gäller det hej & hopp , flemingsberg finns inte i 4dagar..
men ändå åker med olika klasser + dom bästa!
men annars jag har inte bara suttit hemma , usch nej!
jag gick ut träffade Moa , Eve , Astrid & senare var jag med izel tidigare.
så vi gick till centrum jag tankade min lur för imorgon & dom köpte glass vet inte vad?
- såklart jag åt :$ , men senare så rullade vi till gräs & vi kollade på fotboll , + att alla frös så vi fick typ göra en brasa , och då rullade moa & eve ditt och hämtade från tågstationen , sen kom dom tillbaka och då börja vi fixa lalla... sen börja nästan hela skogen brinna... tack vare några killar..
så det tog 1timme för att släcka nu luktar jag fullt med rök -.-
men aja  sen rullade vi te centrum och chillade där , sen kom jag hem igen & packade.
just nu kom jag ut från duschen och klockan är 12 om några minuter aja kyss!
tror att jag ska upp & platta håret ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0