KUNDE INTE BLOGGA IGÅR!

japp igår så var man i stan träffade på sjukt många! :)
men ändå var med Chanel & Koyar + Izel vi chillade galet :)
vi gick runt överallt och jag försökte också hitta grejer jag vill ha men tyvärr så finns det inte :|
men jag träffade på , Julia (en kompis till Koyar) sen lissete , daniel & lorenzo och massa fler med personer sen alexis & en till kille minns inte vad han hette :D , aja det var sjukt najjs det sväär jag på den här dagen var verkligen sjukt roligt , asso senare tagga vi till donken & chillade som fjortisar haha ,satt & dansa deras dans hade högtalare , satt på ben ova & dunk låtar , aah okej ? , vi kommer från flempan så ingen dålig nyhet :)
efter så kom vi hem vid , hm... 8 tiden & izel var kvar med sin mamma .. eller jag & chanel och koyar gick runt i flempan lyssnade på musik , gick till grillen , sen sa hejdå till sanja & lina dom skulle hem.
haha finns typ inge mer , orkar inte just berätta allt idag det skulle bli en hel sida om jag är seriös.
så aah det får bli skiiit lite :$ ajde herrå bloggar snart rååååååå :D
+ DET ÄR SLUT MELLAN MEJ & SAMUEL :D


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0