I'M SOOOOO SORRY !

förlåt mina älsklingar för att jag inte har bloggat, har faktiskt inte orkat. haha ... idag är det ju måndag och har inte bloggat sen fredag (brukar inte vara såhär) men har sovit ganska mycket nu för att har varit så jävla trött..  suck.. ändå i fredags så var det typ fest eller vad man säger? Anwar sjöng sen MJ'S show kom också & typ dans och några afrikaner som sjöng och det , vi tjejer jobbade vi fick träffa dom och  göra mackor och chilla såååhär..
men annars i lördags gjorde inte jag något vidare , chillade hemma eller var ute lite sen chillade med min brors dotter.. efter aa så finns det ingenting mer? sen i söndags så åkte jag till skäris med rana sen blev det bråk men var inte där orkade inte haha eller orkade men lovade rana ,  så aah.. då chillade vi där & hon köpte skor.
men annars ? finns det ingenting att göra idag är det måndag ... SKOLA!
haha knas , bre kom hem vid 7 tiden vi gungade jag & tjejorna bästa!
asso knas liv vi har hööh kyss & smek orkar inte skriva något mer för har ingenting att skriva om.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0