hej

Okej sjukt irriterad nu!
ONT I MAGEN!
jag & sylvia satt och hade sjukt ont i magen , men det är första gången när jag har mens så får jag inte så ont som förut  , idag fick jag *ASG* asso roligt satt bara och skrattade hade sjukt kul.
menmen annars idag det är juu , onsdag bääästa (a' snart åker vi , har största ångest:o
Aja kom hem klockan 6 , haha var sjukt pigg idag för sov skit tidigt igår och vaknade sjukt sent sen kunde inte sova , sen typ sov jag igen & då drömde jag en madröm  (stavning) typ att en kille ville döda mig lala..
haha knas.. men idag börjar en sjukt bra film , vet inte vad den heter men ska få reda på det, den börjar kl. 21.00 typ på kanal , 5 , eller 3 eller 6an , ajaaah ni får kolla men ska kolla på andra grejer nudå :p
bloggar sjukt konstigt idag vet det :$..


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0