FRÅGETECKEN

Hejsan sötnosar , jaa idag så var jag ute det var inte så bra väder.
men ändå sjukt skönt , haha jag var ute med Romana först för det hände en grej & så ja vi snackade och det löste säg till sist , efteråt så var jag med Izel & då chillade vi med varandra vi skulle vänta på maysan & då kom hon . då var vi gräs centrum&det , senare var romana tvungen att gå hem typ eller vart hon skulle :)
men aja , efter det så chillade vi det började brinna eller **** brännde sin moppe eller vad det var:)
eeeh finns ingenting mer att säga  , ska in & duscha sen tror jag ska sitta vid datan
men orkar inte gå upp nu :o , imorgon ska jag till skolan det är ändå sista dagen :p
Hahhaha KNAS jag är , jag vaknade idag med vatten i ansiktet & en sak som ramlade i ansiktet oooh nej !
får ont skit ont , imorgon som ni vet det blir vara med Johan & vara i |
aja.. höhöhöh..

HAHAH - ser knas ut bitches ,& aaa herregud...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0