.S.V.A.R.

Kommentar  
fanny om FRÅGESTUND !:
är det seriöst mellan dig och samme ?
isåfall har ni ens träffats någon gång ? :



svar: jaa det är seriös mellan mej & samuel
och nej det har vi inte vi ska träffas snart.
   
Linda om FRÅGESTUND !:
1.varför gjorde du och simon hirvonen slut?
kan du visa bild på honom?
2. Vilken mobil haru , kan du lägga upp bild?
3.vad hejar du på för lag?
4.hur gammal e du
 SVAR:
1. mina känslor tog slut... aa då senare om det är okej för honom.
2. jag har samsung touch gt-s5230
3.  Milan & Madrid , sen AIK.
4. Jag är 13 :)
   
linnea om FRÅGESTUND !:
Älskar du fotboll :D
SVAR: det är klart hihihihi , fotboll är mitt liv jao :)
   
carin om FRÅGESTUND !:
1.är du oskuld.
2.röker du / dricker.
3. älskar du fjortisar
4.varför är du fjortis
SVAR:
1. ja det är jag.
2. nej det är äckligt och ska aldrig pröva.
3. jag hatar inte fjortisar men jag hatar deras attityd & hur dom ser ut och vad dom än håller på med :s
4. Jag fjortis , ursäkta va dum fråga ?
om jag inte gillar fjortisar så frågaru mej varför är du fjortis , är due skön eller? -.-
   
Michelle Sandberg ♥ om FRÅGESTUND !:
fåår jag lägga haff på dig ! :D♥
SVAR: de är klart min köttbulle , men vad säger evelina (a) <3
   
LovisaKhamkaew'  ([email protected]) om FRÅGESTUND !:
Hur skulle du beskriva dig själv som person? :)
SVAR: som jag själv som person så vet jag inte direkt men jag kanske skulle beskriva mej som en person som ..
bråkar , tjaffsar , om ett litet grej.
jag backar upp för alla mina vänner om det händer något , jag kan inte vara tyst & jag kan vara snäll om några grejer , och om några inte. jag är väldigt glad person annars :) & jag älskar fotboll och jag dansar och gör massa med grejer :)
   
paulina  ([email protected]) om FRÅGESTUND !:
vrf äru så söt?<3

saknarejj <3<3<3
SVAR: du bodde veta varför jag är så söt?
jag fick ju det av dig ?
saknar dig också bby !:)



emma w om FRÅGESTUND !:
FYFAN ÄLSKLING DU OCH SAMUEL PASSAR SJUKT MYCKET !!!!!! HOPPAS DE HÅLLER LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE

SVAR: Tack älskling , de tycker jag också :)
   
  ANONYM om FRÅGESTUND !:
Är det sant , att du & johan har strulat? .'

SVAR: '' SKRIV UPP DITT NAMN ISTÄLLET''
ja det är sant !

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-24 @ 14:55:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0