- VALENTINA HAHHHA

hahah skit rolig dag med valentina kääärlek:*
vi var först i skolan chillade & sådär haha senare så följde vi med Romana till Visättra och då var vi och lämnade grejer hos henne efter det så rullade vi ner till affären & typ köpte glass.
senare så satt vi och åt . senare så skulle vi vänta på hennes mamma hon skulle ta mera pengar.
så hennes mamma kom efter 10 minuter & tog hon pengar så vi gick in och köpte igen .
då köpte vi chocklad och godis och nötter + dricka. sen satt vi någonstans och nöttrade.
efter 1timma så skulle bussen komma men den skulle komma efter 20 min så jag och valentina gick:)
tyvärr så var jag lite efter.. jag blir aldrig rädd när det kommer bilar så jo jag bara gick förbi om valentina inte skulle haft dragit mej & skrikit så skulle jag bli påkörd. så aah ? hahaha dom flippa på mej dom där inne :$..
men sen så tog jag och valentina massa video & tror att dom ska komma upp senare asso careface , asso vi var hahaha,,, sen tagga vi till tågstationen vi skulle gå till andra sidan istället så gick vi på tåget mot södertälje och vi gick av i tullinge ... efter jaadu :) så stanna vi där kollade på olika kläder chillade & så.
kom hem typ för 1 timme sen , jag åt mat & just nu så sitter jag och kollar på kanal 1 det handlar om Libanon .
ööh? vet att mitt land e bäst(a)... idag sååå möter Barca -Madrid igen.. prrrrrrm. vem vinner jo hoppas MADRID!
HALA MADRID!

fett ful bild vet..


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0