/ Jg lever i den världen jag ska göra!

Hey alla söta , idag så ska jag göra lite grejer med vissa personer , vi ska te heron & kolla på bio men jag vet fan inte vilken film hahaa ? men jag tror att det blir Narnia . skitsamma aah ska dra dit vid 4tiden tror jag?
men ,ändå kan berätta vad jag gjorde just nu så jag vaknade tidigt suck pallade inte vakna med iaf jag typ lämnade mina bröder och ja tog dom försenad jag bryr mig inte'' orkar inte vakna''  men iaf sen typ var ja där 9 och hatar verkligen när dom går sakta och det är så jävla kallt! ,men annars sitter inne på fb , ska snart upp & fixa mig .
Duscha och Så. Sen är jag jätte glad tack Jess din libanes för design !:D bajsunge älskar dig!
Jaja snart börjar våra bästa år pöss :p

min bild :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0