heron

STORT BOKSTAVLIGEN !
ÄNTLIGEN HEMMA OOOUF , kom hem från nyss från bion i HERON !
aldrig mer nej skojar bara vi kolla på Narnia ?
seriöst vi hade verkligen tur vi hann typ t bussen & vi taggade t bussen som kom typ två minuter efter?
HAH menmen kan berätta hur det var i bion , det började med att vi ringde Melek  & sa när ska du komma då sa hon jo ska bara köpa lite fyverkirier (stavning) sen kommer jag. Då rullade jag & matilda och izel till donken och typ åt. Sen kom hon & då typ efter vi hade ätit sen taggade vi och köpte bio biljetter? okey jag la busted på dom ja ba är ni 11 vilka snorungar , dom slog mig på käften för att vi fick hundra kr billgare , ja ba mm juste ni har inte fyllt år ha ha ha . sen dom slog mig efter åt ? snällt... vilka tjejoor :/
okey vi var verkligen störda jag kastade saker på folk & så .
har man tråkigt så har man det vem bryr säg?
personerna kollade hela tiden bak ha ha ha störda?
ja fick aldrig skit ? , men men årets mobil tappare kom tillbaks? tappade typ min mobil nästan.
fick panik först sen fick jag itne längre när ja gick upp i en cp störd sak? hhahaha roligaste lr nt ?
sen man hör typ matilda omfg jag har någons mobil (suck) på något sätt var jag glad , på någon sätt nej. för jag vill ha en ny mobil och den jag har ny har jag haft i 1 vecka(a)
haha läskig men mmh det var allt blir lite bilder pöss

lägger in andra senare.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0