Tycker faktiskt så !!! :) / baxa inte texten tack

För mig är kärlek som att äta soppa med gaffel. Det går inte utan en massa problem. Jag förstår inte hur vissa kan vara tillsammans i flera år utan att ens bråka eller göra slut. En grej måste man ändå förstå man är två i ett förhållande den ena kan inte göra allt utan båda måste liksom vilja och visa att man bryr sig om varandra. Ibland får man faktist offra sig även fast man inte får något tillbaka just då men man kommer alltid få det sen. Eller det beror ju på.. Det finns hur mycket falska killar och tjejer som helst så man vet inte vem man kan lite på. Men det är sånna risker man får ta.

I början av ett förhållande kanske man "tävlar" lite om överhanden och leker svår men man kan inte gör det om man varit tillsammans länge tycker jag. Det är bara fånigt! Man ska kunna vara normal efter en tid. Det leder bara till problem annars och avundsjuka är det värsta och det kan förstöra ett förhållande på en sekund.. Fan nej vet inte vad jag mer ska skriva om förhållanden finns så mycket man kan säga.. Men jag vill gärna veta vad ni tycker lite kort!

Så vad säger ni, hur tycker ni en bra pojkvän/flickvän ska vara? Och så vidare vad ni nu mer tycker om hur ett bra förhållande ska vara.



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0