JESS! ♥

Jess min älskling vet inte hur jag ska sitta & förklara mina ord för dig ? du är så speciell person för mig . Jag kom ihåg fösta gången vi började snacka du var så underbar, det började med att vi börja skriva vilket land & vilken stad och så vi kommer ifrån , Du var så jävla fin & underbar första gången . DU var super gullig älskling seriöst har aldrig känt så för en person som dig ? du har hjälpt mig när jag har varit svag , du har funnits för mig som du ska göra ? du blir kallad nu för en äkta syster för mig en som föddes här bredvid mig , Jg tar dig som det ! du är fett fin & underbar . Du har inte visat precis hur du är , men lyssna din jävla libanes jag vet exakt hur du är du är en äkta person från högsta nivån , du är kallad för mig & flera en äkta person. du är den personen som får mitt hjärta att fungera , min kärlek till dig går fan inte & beskriva älskling , du är så snäll & rar ,jag har tur att jag har en libanes som dig , som vet precis vad man ska gå igenom , du är verkliiiiigen allt ! Vi får aldrig bråka , du är så jävla speciell person för mig ! . Jess du vet redan skiten , iaf det är något ? så är dt bara att ringa/smsa knacka på min dörr och säga att du behöver hjälp , en riktig syster som dig knäcker allt ! ställer upp för dig hela tiden ! du har mitt nummer ingenting fattas.. jo att vi träffas älskling & vi kommer redan göra det ! vi knäcker allt&alla.
Jessica♥Jennifer= vårrt & torrt, vi föralltid !



anti hayati, anti älbi
ana ba7ebki habibti
anti malaaki

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0