håll om mig.

jag vaknar upp och känner mig så svag
jag känner smärtan för varje andetag
jag tänker o tänker och de förstör min dag
jag saknar dagen i stranden du och jag
kan inte förstå varför det slutade såhär
vi hade det så lyckligt, jag va så kär
men problemen tog över och gjorde oss isär
när ja slöt mina ögon så var du inte där
snälla gud låt hon komma tillbaks
denna vackra tjejen älskade jag till max
jag minns de underbara dagen med dig
mitt hjärta den dunka när jag sa hej
ja glömmer inte att du var så snäll och rar
jag blev glad när vi blev ett lyckligt par
vet du om mina drömmar vet du vad jag vill,
nej bara en person som jag kan relatera till,

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0